آسیب‌های اجتماعی در نقاط مرکزی پایتخت مشهود است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری طرح‌های ضربتی در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به اجرای طرح‌های ضربتی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناگهان فروکش کردن این طرح‌ها پس از گذشت مدتی، مشخص شد زمانی که طرح‌های ضربتی اجرا نمی‌شود، انجام بسیاری از تخلفات مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در صدوشصت‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: روز گذشته در بازدیدی که از خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان امام حسین (ع) داشتم، در ضلع شمالی خیابان انقلاب اسلامی و در پیاده‌راه یک نابودستان به تمام معنا تاریک، مشاهده کردم و شاهد یک آسیب اجتماعی بسیار جدی بودم.

وی افزود: استعمال و فروش مواد مخدر و خرید فروش اموال سرقتی به صورت جدی در این قسمت قابل مشاهده است و سایر آسیب‌های اجتماعی کاملاً مشهود بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ابتدا باید به خودم به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر تهران، سپس به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سپس به رئیس پلیس تهران و سایر دستگاه‌های مربوط تذکر دهم که اینگونه آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر به‌راحتی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های ضربتی در برابر آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح‌های ضربتی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناگهان فروکش کردن این طرح‌ها پس از گذشت مدتی، مشخص شد زمانی که طرح‌های ضربتی اجرا نمی‌شود، می‌توان بسیاری از تخلفات را انجام داد.

نادعلی گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درخواست می‌کنم گزارش رسمی در زمینه قرارگاه اجتماعی را ارائه و معاون مربوطه به صورت شفاف اعلام کند که قرارگاه اجتماعی چه نتایجی داشته است و اگر دستگاهی کوتاهی می‌کند، به صورت شفاف اعلام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در گذشته آسیب‌های اجتماعی در نقطه خاموش شهر مشاهده می‌شد، اما اکنون به نقاط مهم شهر رسیده است، از صداوسیما درخواست می‌کنم با ما همراه شود و برای بازدید از مناطق و معابر مهم شهر به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی ما را همراهی کند.

کد خبر 677031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.