الگو شدن امام حسین(ع) برای دشمن خطرناک است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن با عزاداری سکولار و به‌دور از واقعیت کاری ندارد اما اگر عاشورا به میدان مبارزه، امام حسین (ع) به امام الگو و جامعه به امثال حبیب تبدیل شود، برای دشمن خطرناک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در مراسم شب چهاردهم محرم در هیئت مکتب‌الحسین (ع) درباره ویژگی‌های ملت امام حسین (ع) اظهار کرد: فریادی که امام حسین (ع) در روز عاشورا سر داد، برای تمام بشریت و نسل‌ها بود؛ در این راستا باید پیام‌ها، کارکردهای عاشورا و صفات یاران امام حسین (ع) را در زندگی خود کارآمد کنیم.

وی افزود: دشمن با عزاداری سکولار و به‌دور از واقعیت کاری ندارد اما اگر عاشورا به میدان مبارزه، امام حسین (ع) به امام الگو و جامعه به امثال حبیب تبدیل شود، برای دشمن خطرناک است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به صفت حریت و آزادگی یاران امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: بعضی ویژگی‌ها قبل از اسلام بوده و در ادامه اسلام نیز بر آن تاکید کرده است.

وی در خصوص نشانه‌های انسان آزاده گفت: نیرنگ نزدن و خیانت نکردن، وحشت و رعب ایجاد نکردن میان اقشار مختلف مردم، حیا و عفت از ویژگی‌های انسان آزاده در آیات و روایات است.

کد خبر 677021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.