ثبت بیش از ۲۵۰۰ حادثه طی ۴ ماه نخست سال جاری در اهواز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ثبت ۲۹۸۶ حادثه طی چهار ماه نخست سال جاری گفت: از این تعداد ۴۹۶ مورد حریق مسکن، ۴۵۸ مورد اتصالات برقی و ۲۰۳۲ مورد مربوط به سایر موارد بوده است.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تماس‌های دریافتی از شهروندان و عملیات‌های اجرا شده طی چهار ماه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۹۸۶ حادثه در اهواز رخ داده و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات امداد و نجات را انجام داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل گرما قرار داریم و بیشترین استفاده از وسایل سرمایشی انجام می‌شود، حوادث ناشی از اتصالات برقی در این ایام نسبت به سایر فصول بیشتر است به‌نحوی که از عملیات‌های انجام شده ۴۵۸ مورد مربوط ایجاد حادثه ناشی از اتصالات برقی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: ۴۹۶ مورد عملیات اطفای حریق در چهار ماه نخست سال ثبت شده است و انتظار می‌رود با توجه به آموزش‌های شهروندی انجام شده، شهروندان با رعایت نکات ایمنی در معرض خطر کمتری قرار گیرند، ۲۰۳۲ حادثه دیگر نیز مربوط به سایر حوادث و نیازمند عملیات امداد و نجات است.

قنبری با اشاره به اینکه روز گذشته طی دو ساعت ۱۰ حادثه آتش‌سوزی رخ داد، تصریح کرد: در مجموع ۲ هزار و ۹۸۶ عملیات انجام شده توسط کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در چهار ماه نخست سال جاری، جان ۷۲۶ شهروند اهوازی نجات پیدا کرده است.

کد خبر 676992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.