تصفیه‌خانه فاضلاب به روش ازناسیون در اصفهان احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر اقدامات اولیه و مقدماتی برای استفاده از روش ازناسیون در تصفیه‌خانه فاضلاب را انجام داده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم تصفیه‌خانه‌ای با استفاده از این روش نیز داشته باشیم.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روش‌های متعدد در سیستم تصفیه فاضلاب اظهار کرد: در حال حاضر روش NBR که یکی از روش‌های تصفیه فاضلاب مدرن است که در ابعاد مختلف می‌توان این سیستم را پیاده‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد یک تصفیه‌خانه فاضلاب ۵۰ لیتر در ثانیه با همین روش احداث کرده است، افزود: این پروژه نتایج خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت و شهرداری اصفهان نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به روش ازناسیون ادامه داد: شهرداری اصفهان در استفاده از این روش پیشتاز بوده است؛ از ازن به عنوان یک روش بسیار سریع استفاده می‌شود و هر بار آلودگی آلی قابل مدیریت است.

وی تاکید کرد: این سیستم نسبت به سایر سیستم‌های تصفیه فاضلاب سریع‌تر نصب می‌شود و بسیار سریع نیز اجرا خواهد شد.

عرفان‌منش با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان اقدامات اولیه و مقدماتی این موضوع را انجام داده است، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم تصفیه‌خانه‌ای با روش ازن نیز داشته باشیم، چراکه اصفهان به‌عنوان نخستین کلان‌شهر کشور، تصفیه‌خانه پساب را با استفاده از همین روش ازن نیز در کشور راه‌اندازی کرده است.

کد خبر 676984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.