احداث پارکینگ‌های درون‌شهری عمومی در کرمان قوت می‌گیرد

شهردار کرمان از اقدام مدیریت شهری برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی عمومی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شعرباف امروز_ دوشنبه نهم مردادماه_ در یکصدوچهارمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کرمان، از ساخت پارکینگ طبقاتی جدید با ظرفیت ۱۰۰ خودرو از محل عوارض احداث و تأمین پارکینگ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه عوارض کسری پارکینگ برای ساخت پارکینگ‌های عمومی در شهر هزینه می‌شود، افزود: در حال حاضر طراحی احداث پارکینگ در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع جنب کرمان درمان انجام شده و به زودی اجرایی می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه مذاکرات لازم با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث پارکینگ در این منطقه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: منتظر نظر سرمایه‌گذار برای احداث کف تجاری پارکینگ هستیم تا محلی برای پارک ۱۰۰ خودرو احداث شود.

وی اضافه کرد: در محدوده چهارراه طهماسب‌آباد اعلان عمومی کردیم تا برای احداث پارکینگ از طریق خریداری املاک متقاضیان فروش زمین‌های ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متری اقدام کنیم که نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه دربر خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان نیز در یکصدوچهارمین نشست علنی شورای شهر بر ساخت پارکینگ به عنوان یکی از مهمترین نیازهای شهر کرمان از محل درآمدهای احداث و تأمین پارکینگ و با مشارکت بخش خصوصی تأکید کرده بود.

کد خبر 676981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.