خدمات بسیج در رفع محرومیت‌ها توسعه خواهد یافت

رئیس سازمان بسیج ‌مستضعفین گفت: کار انتقال آب به روستاها دارای تنش آبی در مجموع ۵۱ درصد پیشرفت داشته است بنابراین برای ادامه این همکاری‌ها مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای میان طرفین امضا شود.

به گزارش ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی امروز _دوشنبه، نهم مردادماه_ در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و بسیج اظهار کرد: کار آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از ۱۴ ماه پیش با انعقاد قرارداد با وزارت نیرو آغاز شد که ۱۱۰۰ روستا امروز توسط گروه‌های جهادی بسیج دارای آب شرب سالم شدند که با اتمام آبرسانی به این روستاها ۶۵۰۰ نفر می‌توانند از آب شرب سالم استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح چهارهزار کیلومتر خط انتقال و ۱۰۰ هزار مترمکعب مخزن آب احداث شده که این اقدامات توسط ۳۵۰۰ گروه جهادی صورت گرفته است؛ مجموع روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بالغ بر ۱۰ هزار روستا می‌شود که از این تعداد آبرسانی به ۳۶۰۰ روستا با بسیج است، بنابراین براساس برنامه تمام این روستاهای دارای تنش آبی را از آب سالم برخوردار خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کار انتقال آب به این روستاها در مجموع ۵۱ درصد پیشرفت کار داشته است، بنابراین برای ادامه این همکاری‌ها مقرر شد دوباره تفاهم‌نامه‌ای میان طرفین امضا شود.

وی تصریح کرد: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومان فعالیت می‌کند، بنابراین خدمات بسیج در رفع محرومیت‌ها توسعه خواهد یافت، چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و است، البته انجام نهضت خدمات مومنانه که از دوران شیوع کرونا آغاز شد، همچنان ادامه دارد و در این رابطه از کمک خیران نیز بهره خواهیم برد.

منبع: ایرنا

کد خبر 676970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.