رونمایی از پنل‌های جدید خورشیدی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در غرفه بهینه‌سازی مدیریت خدمات شهری از ۱۰ موضوع و اقدام تخصصی جدید رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها پنل‌های جدید خورشیدی است.

سیدمهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان طی روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری اظهار کرد: در غرفه بهینه‌سازی مدیریت خدمات شهری از ۱۰ موضوع و اقدام تخصصی جدید رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها پنل‌های جدید خورشیدی است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشتاز است، افزود: یک برنامه ۱۰ ساله تحت عنوان «شهرداری خورشیدی» طراحی و تدوین شده است که مطابق آن شهرداری اصفهان باید در مدت ۱۰ سال، ۱۰۰ درصد میزان مصرف برق شهرداری که حدود ۲۲ مگاوات است را از طریق انرژی خورشیدی تأمین کند.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر سال اول و دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته است، گفت: این برنامه تاکنون طبق پیش‌بینی‌ها اجرا شده است و در سال جاری و سال آینده پیگیری خواهد شد.

رونمایی از پنل‌های جدید خورشیدی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

وی با بیان اینکه ظرفیت بهره‌مندی از انرژی‌های تجدیدپذیر شهرداری اصفهان از ۶۰۰ کیلووات که طی ۱۵ سال گذشته انجام شده بود، در سال گذشته به دو برابر ارتقا پیدا کرد، ادامه داد: طبق برنامه در سال جاری به ۲.۴ مگاوات انرژی دست پیدا می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه در راستای استفاده از تجهیزات با کیفیت، در هر پروژه خورشیدی از تجهیزات به‌روز با راندمان بیشتر استفاده می‌کنیم، گفت: راندمان انرژی پنل‌های دورو حدود ۲۰ درصد نسبت به پنل‌های معمولی بیشتر است، در حالی که در مقایسه با پنل‌های پیشین مساحت یکسانی را اشغال می‌کند.

کد خبر 676898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.