ارائه دستاوردهای شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: خدمات حوزه هوشمندسازی دو سال اخیر شهرداری اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز_ دوشنبه نهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان در روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ها، ارائه خدمات مجموعه مدیریت شهری به شهروندان نیز به‌روز تر شده و رنگ و بوی فناوری به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه خود را باید با اقتضائات، ملاحظات و شرایط به‌روز که یکی از آن‌ها الکترونیکی‌سازی و هوشمندسازی فرایندها و خدمات است، تطبیق دهیم، افزود: در این راستا شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف تلاش کرده است خدماتی که طی دو سال اخیر در زمینه هوشمندسازی ارائه داده است را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد و برنامه‌هایی که در آینده نزدیک در این عرصه در شهر اجرایی و عملیاتی می‌شود را به اطلاع بازدیدکنندگان برساند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: اقداماتی همچون توربین‌های بادی برای تولید برق، پنل‌های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش‌نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش‌های شهر اصفهان است، در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمام فعالان عرصه مدیریت شهری و مردم برای بازدید از نمایشگاه جامع مدیریت شهری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برقرار است و افراد علاوه بر بازدید از دستاوردها می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به اطلاع فعالان این حوزه برسانند.

کد خبر 676848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.