دمبله با قرارداد پنج‌ساله PSG موافقت کرد

پاری‌سن‌ژرمن، موافقت وینگر بارسلونا برای انتقال به فرانسه را کسب کرده، این در حالی است که بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی (۴۳ میلیون پوند / ۵۴ میلیون دلار) او، یکم آگوست، تبدیل به ۱۰۰ میلیون یورو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه‌ها است که نام عثمان دمبله با پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن در ارتباط بوده است. پاریسی‌ها اوایل این هفته، بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی او (۴۳ میلیون پوند) را فعال کردند. به گفته فابریتزیو رومانو (خبرنگار)، به نظر می‌رسد که این انتقال رو به اتمام است، و ستاره فرانسوی نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

پاریسی‌ها باید به سرعت حرکت کنند تا جزئیات را مشخص کنند. بند آزادسازی دمبله، یکم آگوست، به ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶ میلیون پوند/۱۰۸ میلیون دلار) افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که قرارداد بازیکن ملی‌پوش فرانسوی ژوئن ۲۰۲۴، به پایان می‌رسد.

پاری‌سن‌ژرمن به احتمال زیاد تابستان امسال مهاجمی بزرگ جذب خواهد کرد. لیونل مسی به اینتر میامی رفته است و انریکه حالا می‌تواند شاهد جدایی کیلیان امباپه باشد. دمبله پس از مارکو آسنسیو و لی کانگ، به عنوان سومین خرید هجومی قهرمان لیگ فرانسه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، راهی ورزشگاه پارک دو پرنس می‌شود.

باشگاه PSG اکنون روی ساختار دقیق قرارداد کار خواهد کرد تا همه‌چیز را قبل از تاریخ یکم آگوست تکمیل کند.

کد خبر 676811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.