بهره‌برداری از جاده سلامت بوستان آفرینش تا پایان تابستان ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: آغاز عملیات پروژه احداث جاده سلامت بوستان آفرینش از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری بوده است و در تلاش هستیم تا این پروژه اواخر شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر سلامت بوستان آفرینش به‌طول ۲.۵ کیلومتر و عرض حدود ۵.۵ متر برای رفاه حال شهروندان خیابان قائمیه و بلوار شفق در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه آغاز عملیات پروژه احداث جاده سلامت بوستان آفرینش از اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری بوده است، افزود: در تلاش هستیم که این پروژه تا اواخر شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه شهرداری ۱۳ اصفهان با بیان اینکه در محدوده این پروژه نزدیک یگان ویژه سه پارکینگ با مساحت پنج هزار متر مربع احداث می‌شود، تصریح کرد: در این پارکینگ دیوارهای مالون نصب می‌شود و پس از اتمام آن، حدود ۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی در این پروژه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دو طرف مسیر جاده سلامت که کوه و پرتگاه است توسط دیوارهای مالون ایمن‌سازی می‌شود، زیرسازی یک بتن مضرس به مساحت ۲۱ هزار متر مربع نیز انجام می‌شود.

کشانی با اشاره به سختی‌های اجرای این پروژه گفت: شیب تند این منطقه رفت و آمد افراد و ماشین‌آلات را برای حمل مصالح دشوار می‌کند.

به گزارش ایمنا، پروژه فاز نخست احداث بوستان آفرینش در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ با هدف محوطه‌سازی و احداث مسیر سلامت حدفاصل بلوار شفق و خیابان قائمیه تعریف شده است.

کد خبر 676806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.