همت مجموعه شهرداری بندرعباس در اجرای پروژه‌ها ستودنی است

دادستان بندرعباس در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر از همت و تلاش شهردار، مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی بندرعباس در اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد و عملکرد مثبت شهرداری را قابل قبول دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، علیرضا احمدی‌منش اظهار کرد: عملکرد مثبت و قابل توجه مدیریت شهری بندرعباس در اجرای طرح‌های سطح شهر در راستای ارائه خدمات بهینه و رضایت‌بخش به شهروندان است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید همراه و همگام با مجموعه شهرداری در این مسیر باشند.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها کمک بزرگی به حل مشکلات و گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان می‌کند و تأثیر زیادی در توسعه شهر خواهد داشت.

دادستان بندرعباس خاطرنشان کرد: ساماندهی معابر و ورودی‌های شهر، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در مجموعه شهرداری موجب عمران، توسعه و پیشرفت شهر می‌شود.

احمدی‌منش با اشاره به زیباسازی فضاهای شهری توسط شهرداری در سطح شهر تصریح کرد: زیباسازی فضاهای عمومی شهر و توجه به مبلمان شهری نقش مهمی در شادابی و افزایش روحیه شهروندان دارد و علاوه بر بهبود چهره بصری شهر منجر به کاهش وقوع جرم خواهد شد. مجموعه مدیریت شهری در کنار اجرای پروژه‌ها، زیباسازی و نورپردازی آن‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: ما در مجموعه قضائی استان آمادگی داریم در راستای حل مشکلات شهروندان و کمک به مدیریت شهری با همراهی و همکاری یکدیگر مشکلات را به حداقل برسانیم.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس نیز در این بازدید ضمن تقدیر از همراهی مجموعه قضائی استان هرمزگان با شهرداری بندرعباس تاکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در راستای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهر بندرعباس از اولویت‌های مجموعه شهرداری است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق و باکیفیت پروژه‌ها در شهر، ادامه داد: شهروندان در اجرای پروژه‌ها ناظران خوبی هستند و در مجموعه شهرداری علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها، دقت و رعایت کیفیت نیز مدنظر قرار گرفته است.

شهردار بندرعباس از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های سطح شهر که در تسریع امور نقش مهمی داشته‌اند تقدیر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این پروژه‌ها شاهد توسعه متوازن در تمام مناطق چهارگانه شهرداری باشیم تا سبب جلب رضایت شهروندان شود.

به گزارش ایمنا، دادستان بندرعباس، شهردار بندرعباس، معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس و شهردار منطقه یک بندرعباس از روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری این شهر بازدید کردند.

پروژه‌های ساماندهی ورودی شهر، تعریض ورودی شرقی شهر، پارک ارمغان مالیاتی، تقاطع‌های پیامبر اعظم (ص) و مهرگان، پل پیامبر اعظم (ص)، بازگشایی معبر اسلام‌آباد، اجرای پروژه شهربازی و مکان نصب چرخ‌وفلک و پروژه آکواریوم مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر 676773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.