توقیف لندکروز ۳۰ میلیاردی قاچاق در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عزیزاله ملکی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه خودروی سواری تویوتا لندکروز با پلاک گذر موقت مشکوک شده و به منظور بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: پلیس پس از بررسی مدارک تویوتا لندکروز، متوجه شد، خودرو قاچاق است که در نهایت خودرو مورد نظر توقیف و راننده ۴۳ ساله آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ارزش این خودرو قاچاق از سوی کارشناسان ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی تصریح کرد: پدیده قاچاق یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالاها به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند، در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

ملکی مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم دانست و گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلال‌گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

کد خبر 676747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.