از پیگیری مطالبات کشاورزان تا لزوم اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت برای رونق بورس

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندم‌کاران و مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد، از تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت که امروز _یکشنبه، هشتم مردادماه_ برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به جایگاه ایشان در معرفت‌آفرینی و تبیین حقایق قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار کرد: مردم در محرم امسال شکوه عظیمی خلق کردند و جلوه حضور آن‌ها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بسیار چشمگیر و زیبا بود.

وی با تبریک دوباره موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان، افزایش حمایت‌های صورت گرفته را در راستای تداوم این موفقیت‌ها خواستار شد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر پیگیری جدی مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در سفرهای دولت در عرصه داخلی و در عرصه خارجی، افزود: در عرصه داخلی مردم و در عرصه خارجی مسئولان کشورهای طرف توافق، مجدانه پیگیر اجرای این مصوبات و توافقات هستند، بنابراین تسریع در اجرای این توافقات و مصوبات، به‌ویژه آن بخش که ناظر به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه هستند، باید دستور کار اصلی مسئولان مربوطه باشد.

پیگیری نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان به‌ویژه گندم‌کاران، مکلف شدن وزیر امور اقتصادی و دارایی برای ایجاد شفافیت و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های دولت در راستای تقویت ثبات و رونق بورس اوراق بهادار برای مردم و به‌ویژه سهام‌داران خرد و سرعت و جدیت بیشتر مسئولان مربوطه در پیگیری و اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

کد خبر 676743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.