تیم ملی هندبال ایران به اردوی صربستان می‌رود

تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان کشورمان به‌زودی راهی صربستان می‌شود تا به‌مدت ۲۰ روز در این کشور برای بازی‌های آسیایی آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوی تیم ملی هندبال مردان قرار است از دوشنبه نهم مردادماه استارت بخورد؛ ملی‌پوشان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در آکادمی ملی المپیک در حضور مربیان ایرانی تست‌های لازم را انجام می‌دهند و بعد از آن عازم اردوی تدارکاتی صربستان خواهند شد.

اردوی صربستان حدود ۲۰ روز ادامه دارد و ملی‌پوشان در نیمه اول این اردو تمرینات بدنی و جسمانی را انجام می‌دهند و در نیمه دوم اردو در قالب تورنمنت چهارجانبه با تیم‌های باشگاهی این کشور رقابت خواهند کرد.

محمد سیاوشی، علی رحیمی‌کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، علی شایسته، مهران رهنما، شهاب صادق‌زاده، افشین صادقی، محمدمهدی بهنام‌نیا، امین فرهادی، حسین جهانی، میلاد قلندری، یونس آثاری، علی شیرانی، یاسین کبیریان‌جو، کیارش طاهری، علی کوهزاد و امیرعباس سلطانی بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

روح الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی و علی بخشی به عنوان ماساژور کادرفنی تیم ملی هندبال مردان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایمنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با یک‌سال تاخیر از بیست‌وهشتم شهریورماه در شهر هانگژوی چین برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال ایران در این بازی‌ها در گروه D با تیم‌های ملی عربستان‌سعودی، مغولستان و ژاپن همگروه است.

کد خبر 676699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.