طرح "عصر ورزش" باعث شادابی و نشاط می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با طرح "عصر ورزش" می‌توانیم شادابی و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم تا جامعه‌ای فرهیخته داشته باشیم. آموزش و پرورش و شهرداری خدمت گذاران مردم هستند، امام خمینی (ره) می‌فرمایند مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و ما در راستای این فرمان هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ برنامه امضای تفاهم نامه اولین رویداد تفریحی "عصر ورزش" در مدارس منتخب اصفهان بین آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ساعت ۸:۳۰ در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه این برنامه، اظهار کرد: شهرداری یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، تندرستی و فرهنگی فعالیت می‌کند. آموزش و پرورش هم مهم‌ترین، اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نهاد حاکمیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و ورزشی است که هم افزایی این دو ارگان نتایج مطلوبی را برای شهروندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: نشستی را امروز تحت عنوان "عصر ورزش" با معاونت شهرداری اصفهان داشتیم که در مرحله اول ۲۰۰ مدرسه را به عنوان پایگاه افزایش سرانه ورزشی شهر انتخاب کردیم، امکاناتی در این مدارس وجود دارد که شهرداری آن را تکمیل کرد و قرار است در اختیار مردم قرار دهیم.

طرح "عصر ورزش" باعث شادابی و نشاط می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص هدف این طرح، تصریح کرد: به دلیل اینکه مردم دسترسی راحت‌تری به فضای ورزشی داشته باشند، فعالیت ورزشی در کوچه و خیابان‌ها به خصوص برای بانوان سخت است که در این مکان‌ها به صورت ایمن می‌توانند فعالیت کنند. مردم از این امکانات و فضای مدارس می‌توانند به صورت رایگان استفاده کنند و نیاز به هزینه‌های زیاد نیست.

ابراهیمی اضافه کرد: با طرح "عصر ورزش" می‌توانیم شادابی و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم تا جامعه‌ای فرهیخته داشته باشیم. آموزش و پرورش و شهرداری خدمت گذاران مردم هستند، امام خمینی(ره) می‌فرمایند مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و ما در راستای این فرمان هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک باید تعداد مدارسی که در طرح هستند را افزایش دهیم، گفت: مدارس کانون محله‌ها هستند و قرار نیست بعد از ساعت ۱۴ در آن‌ها بسته شود بلکه باید باز باشد تا مردم از فضا و امکانات آن استفاده کنند. در طرحی که داریم مدارس در ایام تابستان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در اختیار مردم قرار می‌گیرد و باتوجه بر اینکه مدارسی را انتخاب کردیم که به صورت ثابت فقط صبح‌ها دانش آموزان استفاده می‌کنند، برای بعد از ظهر و شب‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 676697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.