خاموشی ۲۷ ماینر قاچاق در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف ۲۷ دستگاه ماینر و ۱۰ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک کارگاهی در شهرک صنعتی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی انجام شده از این محل، ۲۷ دستگاه ماینر و ۱۰ دستگاه کارت گرافیک قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده بنا بر اظهار نظر کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های کاری این فرماندهی است و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هر فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 676685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.