درخواست لیگ برتری‌ها برای تعویق مسابقات/ سازمان لیگ ساز ناکوک زد!

در فاصله چهار روز تا آغاز لیگ بیست‌وسوم برخی از باشگاه‌های لیگ برتر خواستار تعویق مسابقات شدند و درخواست آن‌ها با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ محمد رجائیان مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص درخواست برخی از باشگاه های لیگ برتری مبنی بر تعویق حداقل یک هفته‌ای مسابقات اظهار کرد: مدیران ۸ باشگاه خواستار تعویق رقابت‌های لیگ برتر هستند و در حال حاضر تنها موافقت فدراسیون فوتبال با این در خواست باقی مانده است.

اما طولی نکشید که سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگویی ضمن تکذیب ارائه درخواست رسمی مدیران هشت باشگاه عنوان کرد: دیگر فرصتی برای تعویق مسابقات نداریم. طبیعتاً برای رسیدگی به درخواست و تعویق مسابقات هم نیاز به زمان است، ولی اصلاً در این شرایط، چنین فرصتی نداریم و خیلی بعید می‌دانم چنین اتفاقی بخواهد رخ دهد.

وی در واکنش به ارائه درخواست رسمی باشگاه‌ها گفت: تاکنون چنین چیزی دریافت نکرده‌ام و شاید این درخواست در اختیار مقامات دیگر باشد، اما همانطور که گفتم تیم‌ها بلیت هواپیما گرفته‌اند، هتل رزرو کردند و حتی برخی‌ها تیم‌ها هم می‌خواهند بلیت‌فروشی را شروع کنند، در این شرایط اصلاً امکان تعویق مسابقات وجود ندارد.

کد خبر 676671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.