حسابرسی شرکت‌های زیرمجموعه و وابسته شهرداری به شورا ارائه شود

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری و شرکت‌های وابسته به آن باید تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را برای شورا ارسال کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در جلسه گذشته تذکری مبنی بر اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها برای شورا ارسال شود، داده شد و امروز تذکر خود را تکمیل می‌کنم؛ دوستان از شرکت شهر و کار گلایه کرده بودند اما منظور من فقط شهر و کار نبود، گرچه این شرکت هم مدنظر بود، اما شرکت‌های وابسته نیز مورد نظر بودند.

وی افزود: قبل‌تر می‌گفتیم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد، اما اکنون می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند، چه ما باشیم و چه نباشیم این اقدام باید یک روال شود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری و شرکت‌های وابسته به آن باید گزارش‌های خود را اعلام کنند و باید بدانیم در اموال شهرداری چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

کد خبر 676648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.