چرا در اصفهان شاهد قطعی آب هستیم؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افت فشار و قطع آب در مناطقی از اصفهان گفت: با وجود حجم مناسب آب در زاینده‌رود، چرا در اصفهان شاهد قطعی آب هستیم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: یاد و خاطره آیت‌الله رحیمیان را گرامی می‌داریم؛ او از علمای تأثیرگذار ایران اسلامی و منشأ خدمات ویژه‌ای به مردم اصفهان به‌ویژه غرب این شهر بود.

وی افزود: مراسم عزاداری با وجود تمام شبهات و حمله‌ها به آستان مقدس اباعبدالله (ع) با مشارکت ویژه و پرشور مردمی برگزار شد و حضور جوانان و نوجوانان از مزایای مراسم امسال بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افت فشار و قطع آب در مناطقی از اصفهان گفت: این اتفاق جای عذرخواهی از محضر مردم اصفهان را دارد زیرا در ایامی که آب قطع بود، مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند، در حالی که امروز به لطف بارش‌های رحمت الهی حجم ذخیره سد زاینده‌رود نسبت به سال گذشته بیشتر است، بنابراین این سوال مطرح است که چرا این اتفاق باید رخ دهد.

وی با بیان اینکه از دولت و وزارت نیرو درخواست می‌شود با تکمیل طرح‌ها و تأمین اعتبار برای سامانه‌ها، این معضل را برای همیشه حل کنند، تصریح کرد: امروز فضای سبز و باغات اطراف دچار خزان زودرس شده‌اند و درختان کهنسال اطراف زاینده‌رود نیز دچار چنین مشکلی هستند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: ممکن است کیفیت آب‌رسانی تانکرها خوب نبوده باشد اما اصل موضوع باید حل شود و آب برای کشاورزی و تالاب گاوخونی و فضای سبز فراهم شود.

کد خبر 676646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.