عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم مردادماه

در این بسته خبری از فعالیت ۴۰۰۰ نیروی شهرداری تهران در مراسم اربعین ۱۴۰۲ تا پیشرفت پروژه احداث منبع آب «تپه باباولی» و ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برنامه راهبردی ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان تقدیم شورای اسلامی شهر شد

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان لایحه «برنامه راهبردی ۱۴۰۵ شهرداری» را پس از تهیه و تدوین، روز یکشنبه و در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی تقدیم این شورا کرد.

«دروازه قرآن» در تهران ساخته می‌شود

مهدی چمران‌، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در اعتراض به هتک حرمت به قرآن که در برخی کشورهای اروپایی صورت گرفت، طرح دو فوریتی با موضوع ایجاد یک یادمان به عنوان دروازه قرآن در تهران بررسی و تصویب شد.

انتقاد عضو شورای شهر تهران از وضعیت نامناسب پارک‌ها

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی از پارک‌های تهران، گفت: با وجود اینکه در مناسب‌ترین فصل سال برای حضور شهروندان در بوستان‌ها هستیم، شاهد تجمع سگ گردانی، معتادان و… در بوستان‌ها هستیم که آرامش مردم را سلب کرده است.

صندوق توسعه ذخیره کارکنان شهرداری تهران حق رأی ندارد

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سلب رأی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در بانک شهر گفت: هفته گذشته مجمع بانک شهر برگزار شد و بانک مرکزی در نامه‌ای رسمی به بانک شهر اعلام کرده که صندوق توسعه ذخیره کارکنان شهرداری تهران حق رأی ندارد.

مرگ جوان ساوه‌ای در استخر کشاورزی

رضا یزدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از تلاش دو ساعته نیروهای امدادی این سازمان برای بیرون آوردن جسد جوان غرق شده در یک استخر خبر داد.

همه پروژه‌های نیمه‌تمام مشهد باید امسال به اتمام برسد

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: همه پروژه‌های نیمه‌تمام باید امسال تمام شود، ما از هفته آینده صبح‌ها از پروژه‌های نیمه‌تمام بازدید خواهیم داشت.

فعالیت ۴۰۰۰ نیروی شهرداری تهران در مراسم اربعین ۱۴۰۲

محمدامین توکلی زاده، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از فعالیت ۴۰۰۰ نفر در ستاد اربعین امسال خبر داد.

پروژه احداث منبع آب «تپه باباولی» ۲۵ انجام درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: پروژه احداث منبع آب «تپه باباولی» ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

کد خبر 676626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.