چراغ‌های راهنمایی منطقه ۹ اصفهان به UPS مجهز شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیز تعدادی از چراغ‌های راهنمایی سطح این منطقه به سیستم برق اضطراری (UPS) گفت: هر دستگاه در زمان قطع برق می‌تواند دو تا چهار ساعت برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را تأمین کند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی و بهبود عملکرد تجهیزات کنترل ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی سطح منطقه ۹ به سیستم برق اضطراری (UPS) مجهز می‌شود.

وی افزود: نصب سیستم برق اضطراری یک اقدام ماندگار و استاندارد است، زیرا تقاطع‌ها و چراغ‌های راهنمایی جزو نقاط بحرانی در زمینه مدیریت ترافیکی محسوب می‌شود که باید همیشه روشن باشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در فاز نخست این طرح، چهارراه‌های آتشگاه_بهشت و آتشگاه_شهید مظاهری و سه‌راه‌های آتشگاه_سردار حجازی، آتشگاه_وحدت، آتشگاه_نبوی‌منش و شهید اشرفی‌اصفهانی به دستگاه برق اضطراری مجهز شد.

وی تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده این چراغ‌های راهنمایی، هم‌زمان با قطعی برق سطح شهر به صورت اتوماتیک به سیستم برق اضطراری وصل می‌شود و از خاموشی چراغ جلوگیری به‌عمل می‌آید.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح برای هر چهار راه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: هر دستگاه در زمان قطع برق می‌تواند دو تا چهار ساعت برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را تأمین کند.

وی اضافه کرد: با پیگیری اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۹، در فاز دوم چهارراه مدرس نجفی_کهندژ و حجازی، قدس_صمدیه‌لباف (شهید شاه‌سنایی) و سه‌راه آتشگاه_قدس به دستگاه برق اضطراری مجهز می‌شود.

کد خبر 676581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.