چهل‌وچهارگانه محله‌محوری منطقه یک اصفهان برای ارتقای محلات کم‌برخوردار

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۴۴ پروژه محله‌محور برای این منطقه مصوب شده است، گفت: سال گذشته و امسال برای محله جوزدان ۱۶ پروژه و برای محله جامی ۲۱ پروژه در نظر گرفته شده است، همچنین در محله لنبان نیز با توجه به اضافه شدن به طرح محله‌محوری در ۱۴۰۲، هفت پروژه مصوب اجرا می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های محله‌محور محله جوزدان اظهار کرد: پروژه تملک گلوگاه‌های محلی در بافت جوزدان و پروژه تملک فضای سبز در درون محله در مرحله تملک قرار دارد که اعتبار ۴.۵ میلیارد تومانی برای این پروژه‌ها در سال گذشته و چهار میلیارد تومانی در سال جاری مصوب شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در حال اجرای جوزدان، افزود: ساماندهی محور محله جوزدان شامل پیاده‌روسازی، آسفالت معابر و زیباسازی بصری در حال اجرا است و طرح کف‌سازی مسیر و زیباسازی در حاشیه مساجد منتخب محله نیز ابلاغ نشده است.

چهل‌وچهارگانه محله‌محوری منطقه یک اصفهان برای ارتقای محلات کم‌برخوردار

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های ساماندهی مادی الیادران، فدن و تیران در بافت محله جوزدان، موضوع آسفالت شامل زیرسازی و روکش معابر فرعی، بهبود سیستم دفع آب‌های سطحی در معابر فرعی محله، رفع نازیبایی‌های بصری در بافت درونی محله شامل انجام هنر شهری و دیوارنگاه متناسب با هویت‌سازی و ایمن‌سازی و آرام‌سازی ترافیکی در محور اصلی جوزدان و کوچه‌های منتهی به آن نیز اجرا شده که در مجموع بیش از دو میلیارد تومان اعتبار مصوب در ۱۴۰۱ و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری داشته است.

وی با بیان اینکه ۴۴ پروژه محله‌محور برای منطقه یک مصوب شده است، اضافه کرد: در مجموع سال گذشته و امسال برای محله جوزدان ۱۶ پروژه و برای محله جامی ۲۱ پروژه در نظر گرفته شده است، همچنین در محله لنبان نیز با توجه به اضافه شدن به طرح محله‌محوری در ۱۴۰۲، هفت پروژه مصوب اجرا می‌شود.

کد خبر 676551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.