در آستانه جذب مدافع خارجی بودیم اما به توافق‌ نهایی نرسیدیم/ امیدوارم از داوری ضربه نخوریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با یک مدافع برزیلی به‌اسم داسیلوا مذاکراتی داشتیم تا او را جذب کنیم اما به توافق نهایی نرسیدیم، در ضمن باتوجه به شرایط فعلی حداقل تا نیم‌فصل خرید خارجی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز در ادامه روند آماده‌سازی خود برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌اول، روز گذشته _شنبه هفتم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر در مصافی تدارکاتی برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی بدون‌گل دست پیدا کردند.

محمد ربیعی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی مقابل تیم‌های دسته‌اولی سخت است، چرا که انگیزه بالایی دارند؛ سعی کردیم از همه بچه‌های تیم استفاده کنیم، البته که انتظار خلق موقعیت بیشتری مقابل فجر سپاسی داشتم.

وی درباره اتفاقات داوری افزود: سال گذشته همه به من گفتند خیلی آرام هستی و به‌همین دلیل حق تیم‌هایت را می‌خورند؛ البته نمی‌توانم رویکردم را عوض کنم اما با توجه به ضررهای ذوب‌آهن از داوری یک معجون عجیب به‌وجود می‌آید. از خداداد افشاریان خواهش می‌کنم تدابیری بیندیشد که هیچ تیم و مربی‌ای از داوری متضرر نشود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره میانگین سنی پایین این تیم تصریح کرد: سال گذشته انتقاد زیادی به من وارد بود که تیم میانگین‌سنی بالایی دارد. امسال با یک تیم جوان آمدم که برای فردا است و هرچقدر جلوتر برود، رشد خواهد کرد. تغییر سبک بازی هم خواهیم داشت و بازیکنان جدید برای هماهنگی به فرصت نیاز دارند. من حتی یک بازیکن هم از تیم سابقم به ذوب‌آهن نیاوردم.

ربیعی ادامه داد: اگر در مورد ذوب‌آهن صبوری شود، هم فصل جدید و هم فصول آینده با حفظ اسکلت، سرمایه خوبی برای باشگاه ذوب‌آهن جمع خواهد شد.

وی در رابطه با دیدار هفته اول ذوب‌آهن با ملوان بندرانزلی و سرمربی دو فصل اخیر ذوب‌آهن گفت: به مهدی تارتار به‌واسطه دو سال تلاش وی در ذوب‌آهن خسته‌نباشید می‌گویم؛ بازی با ملوان متفاوت است، چرا که هر دو تیم به زمان نیاز دارند. در تمام این چند سال بازی‌های ابتدایی تیم‌هایم سخت بوده است اما باید از دل آن بیرون بیاییم و من هم به مدیران ارشد ذوب‌آهن گفته‌ام باید چه اقدامی انجام دهیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی‌بر اینکه آیا ورودی و خروجی دیگری در ذوب‌آهن خواهید داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نقل‌وانتقالات ادامه دارد و قانون اجازه فعالیت به ما می‌دهد، به بازیکن نیاز داریم، به‌خصوص باید در خط دفاعی خرید داشته باشیم حتی در خط حمله هم به بازیکن جدید نیاز داریم. کمال کامیابی‌نیا در این بازی دچار مصدومیت شد و مشکل همسترینگ دارد که باید ببینیم به هفته اول می‌رسد یا خیر.

محمد ربیعی با تأیید سوال خبرنگار ایمنا درباره مذاکره با یک مدافع برزیلی برای ذوب‌آهن تصریح کرد: شرایط حضور مدافع برزیلی ایجاد شد اما نتوانست اینجا بماند؛ داسیلوا به اصفهان نیامد اما مذاکرات خوبی با او داشتیم، در نهایت نشد که او را جذب کنیم‌. ضمن اینکه حداقل تا نیم‌فصل اول بازیکن خارجی نخواهیم گرفت.

وی در پایان راجع‌به حضور حسین پاشایی در کادر فنی تیمش اظهار کرد: کادر فنی باتجربه و خوبی داریم، تیم فنی را پله‌پله تکمیل کردیم و حسین پاشایی که تجربه فعالیت در ذوب‌آهن را داشت، اینجا همراه ما خواهد بود.

در ادامه صحبت‌های محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن را به‌صورت ویدئو و در ۲ بخش خواهید دید:

بخش اول

بخش دوم

کد خبر 676536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.