مرمت و بهسازی یک سوم پارک‌های گرگان به اتمام رسید

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: مرمت و بهسازی یک سوم پارک‌های سطح شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرمت و بهسازی یک سوم پارک‌های سطح شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

وی افزود: به منظور بهبود منظر شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، عملیات مرمت و بهسازی ۲۰ پارک و بوستان با اولویت پارک‌هایی از هر منطقه سطح شهر گرگان در ۹ ماه به پایان رسید.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان ادامه داد: بهسازی موزائیک، سنگ جدول و بهسازی سایبان آلاچیق‌ها پارک‌ها در این طرح انجام گرفت.

وی تصریح کرد: احداث رمپ به منظور تسهیل رفت و آمد معلولان و ایمن سازی پارک‌ها برای کودکان نیز از اقدامات دیگر این طرح در پارک‌های سطح شهر است.

صادقیان خاطرنشان کرد: معاونت زیربنایی شهرداری گرگان علاوه بر تهیه نقشه و احداث پارک‌های سطح شهر، پس گذشته زمان در صورت نیاز، مسئولیت مرمت و بهسازی آن‌ها را نیز به برعهده دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای انجام قرارداد اجرای عملیات مرمت و بهسازی بخشی از پارک‌های باقی مانده سطح شهر که در سال‌جاری دچار فرسایش شده بود انجام شد، افزود: این پروژه با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 676516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.