علت لغو آزمون آیلتس ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص لغو آزمون آیلتس هفتم مردادماه ۱۴۰۲ اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص لغو آزمون آیلتس هفتم مردادماه اطلاعیه‌ای صادر کرد؛ اطلاهیه صادر شده به شرح زیر است:

«به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند آزمون آیلتس توسط سه سنتر اصلی به نمایندگی از موسسه IDP (به عنوان صاحب امتیاز آزمون) و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود. در ساعات منتهی به برگزاری آزمون مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲(۲۹ جولای ۲۰۲۳) ، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سؤالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع موسسه IDP آزمون مذکور لغو گردید.

بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند. لازم به یادآوری است راهبرد این سازمان در فرایند نظارت (طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی) صیانت از حقوق داوطلبان و جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و تقلب مطابق با قوانین و مقررات جاری کشور و همچنین دستورالعمل‌های حفاظت آزمون است.»

کد خبر 676499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    2 0
    عجب!!! این همه باید هزینه کنیم، زمان بذاریم، استرس بکشیم، مهمتر از همه برنامه ریزی کنیم. اخر سر خیلی ملو و راحت اونم چند ساعت مونده به ازمون لغو بشه،،، هزینه ی ازمون رو برگردوندید، این همه غرامت رو چیکار میکنید؟ برنامه ریزی مردم و چیکار می کنید؟