اقامه نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان کرمان/ ثبت برنامه‌های امامان جمعه در سامانه اعتلای فرهنگی

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: ائمه جمعه در زمان انتصاب خود مسائل منطقه را بررسی و برنامه‌های خود را مطرح می‌کنند، سپس این برنامه‌ها در سامانه اعتلای فرهنگی ثبت و براساس برنامه زمان‌بندی اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام علی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تشکیل شش قرارگاه مربوط به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: جلسات این قرارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار و برنامه‌های مدنظر تبیین می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ائمه جمعه در زمان انتصاب خود مسائل منطقه را بررسی و برنامه‌های خود را مطرح می‌کنند، سپس این برنامه‌ها در سامانه اعتلای فرهنگی ثبت و براساس برنامه زمان‌بندی اجرایی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان به تدوین خاطرات برخی پیشکسوتان امامت جمعه در کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بر استفاده از نیروهای جوان، به‌روز و توانمند در برقراری ارتباط با نسل جوان است.

حسنی از پیگیری برای دفتر رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: مقدمات این امر در دست اقدام است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 676490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.