حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ مهرداد پناهپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مشمولان غیرغایب مشتاق زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، در بازه زمانی یکم مرداد تا بیست‌وپنجم شهریورماه می‌توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی افزود: تمام مشمولان غیرغایب، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، به عنوان مشمول غایب تلقی می‌شوند و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند؛ لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 676476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.