تعریض پل سلمان فارسی شیراز مراحل پایانی را طی می‌کند

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: تعریض پل سلمان فارسی با تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در شهرداری شیراز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌حسین عباسی امروز_ شنبه هفتم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تعریض پل سلمان فارسی با تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در شهرداری شیراز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی بابیان اینکه که راه‌اندازی نوبت شب به دستور شهردار شیراز نقش ارزنده‌ای در پیشبرد این پروژه داشته است، افزود: کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی دست از کار و تلاش نکشیده و برای جمع آوری اسکاف فولدها، پاکسازی محور و در نهایت بازگشایی مسیر کنار گذرهای شمالی و جنوبی همت کردند.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که خدمت به شهروندان شیراز در سومین حرم اهل بیت (ع) مهم‌ترین رسالتی است که ملزم به انجام آن هستیم و در ایام تعطیل، گرمای بی سابقه هوا و هر شرایطی باید این وظیفه را انجام دهیم.

عباسی با قدردانی از شکیبایی اهالی ولایت‌مدار شیراز ادامه داد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی و حتی زودتر از موعد مقرر آماده بهره‌برداری شده است و به اهالی فرهنگ مدار شیراز تقدیم می‌شود.

کد خبر 676465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.