دور جدید استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آغاز دور جدید استخدام نیروی درجه‌دار با مدرک دیپلم، قوق دیپلم و دانش‌آموزان سال آخر متوسطه در تمام رشته‌ها خبر داد.

سرهنگ عباس عصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه‌داری خود از بین برادران دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش‌آموزان پایه دوازدهم متوسطه در تمام رشته‌ها استخدام می‌کند.

وی حداقل ۲۵ و حداکثر ۲۷ سال سن، داشتن حداقل ۱۶۸ و حداکثر ۱۷۰ سانتی‌متر قد را از جمله شرایط اختصاصی برای استخدام اعلام کرد و افزود: داوطلبان واجد شرایط پس از طی کردن مراحل گزینش و گذراندن دوره آموزشی یک ساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه‌داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان و دریافت درجه، برحسب نیاز در یگان‌های مختلف انتظامی استان اصفهان به‌کارگیری می‌شوند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی کشور، حافظ امنیت مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و یکی از بهترین موقعیت‌ها برای خدمت‌رسانی به خلق خدا و کسب رضایت پروردگار به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: پلیس از بدو تولد تا آخرین لحظه حیات انسان‌ها، با آنها در ارتباط است و هیچ سازمان و اداره‌ای را نمی‌توان یافت که فعالیت آن به گستردگی پلیس باشد؛ از همین رو، اهمیت نقش و جایگاه پلیس در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان استخدام در پلیس اصفهان می‌توانند برای ثبت‌نام به وبگاه اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به نشانی www.Gozinesh.police.ir مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۰۳۱۲۳۶۹۱۹۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 676463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام الدین اسماعیل زاده IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم مسابقات آکادمی جودو شهید بیرقی تبریز استان آذربایجان شرقی باشگاه پرواز تبریز استخدام پلیس گشت پلیس پیشگیری اصفهان استخدام شوم