مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان فرهنگی و آموزش و پرورش استثنایی به میزبانی کرمان از دهم تا چهاردهم مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا رضایی امروز _ شنبه هفتم مردادماه _ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: کرمان دهم تا چهاردهم مردادماه میزبان دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول سراسر کشور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خواهد بود.

وی در مورد ایاب و ذهاب رایگان دانش‌آموزان استثنایی افزود: در شهر کرمان، ۲۴ ون از سوی شهرداری برای جابه‌جایی دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته شده است که البته این ظرفیت برای پوشش کامل دانش‌آموزان پاسخگو نیست، از سویی در شهرستان‌ها، جابه‌جایی دانش‌آموزان استثنایی با مشکل مواجه است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان، ظرفیت راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانش‌آموزی را دارد، توجه به حوزه تربیتی دانش‌آموزان و تدارک فعالیت‌ها و برنامه‌ها در این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: آموزش و پرورش با ایجاد پارک می‌تواند از خدمات عمده استفاده ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۳۶ پژوهش‌سرا در کل استان کرمان مشغول ارائه خدمات علمی-پژوهشی به دانش‌آموزان هستند و در ۹ دوره اخیر جشنواره جوان خوارزمی، ۴۹ مقام اول تا سوم توسط دانش‌آموزان کرمانی کسب شده است.

کد خبر 676462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.