مجاهدت‌های نیروی انتظامی در همه حال بر همه واقف است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تلاش، زحمات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی در همه حال در ایام شبانه‌روز بر همه واقف است و مردم استان چهارمحال‌وبختیاری از دیرباز به رأفت، نجابت و مهربانی شناخته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌الهی امروز _شنبه هفتم مردادماه_ در مراسم خاکسپاری شهید مدافع امنیت ستوان دوم علی شوقی در شهرستان اردل اظهار کرد: درود خداوند بر تمام شهدا که در طول تاریخ برای خوبی‌ها زندگی خود را ایثار کردند، هرچقدر خوبی، عظمت و بزرگی است مربوط به افرادی است که در این مسیر جان خود را فدا کردند.

وی افزود: از شهرکرد تا اردل و اینجا در روستای آلیکوه، زادگاه شهید ستوان دوم علی شوقی همه حضور داشتند، او برای امنیت تلاش کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در درجه نخست برای ورود به این لباس سوگندنامه‌ای داریم و اصل این است که جانمان را برای اسلام، انقلاب، دفاع از میهن و امنیت و آرامش مردم نثار کنیم و در این راه تا پای جان بایستیم؛ امروز مردم به خوبی و شایستگی با حضور پرشور خود در تشییع این شهید، مقام شهدا را ارج نهادند.

امان‌الهی تصریح کرد: افتخار ما است که برای امنیت و آرامش مردم در حوزه‌هایی که برای مجموعه انتظامی تعریف شده است خدمتگزار باشیم و به‌طور قطع به عهدی که بستیم تا نثار آخرین قطره خون همراه با تک‌تک همکاران پایبند هستیم. تلاش، زحمات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی در همه حال در ایام شبانه‌روز بر همه واقف است و مردم استان از دیرباز به رأفت، نجابت و مهربانی شناخته شده‌اند.

وی ادامه داد: گاهی در یک درگیری کنترل نکردن خشن منجر به نزاع دسته‌جمعی می‌شود؛ بنابراین باید به خساراتی که ایجاد می‌شود، مشکلاتی که برای فرد، خانواده و بی‌گناهانی که خانه و کاشانه آن‌ها بر باد رفت و آسیب جسمی دیده‌اند توجه شود که مدیریت آن بر عهده ریش‌سفیدان است.

به گزارش ایمنا، ستوان دوم «علی شوقی» حین دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل به درجه رفیع شهادت نائل شد و مأموران انتظامی شهرستان اردل در اجرای مأموریت برای دستگیری عاملان نزاع و درگیری روز چهارم مردادماه به منطقه دیناران از توابع این شهرستان اعزام شدند.

طی این درگیری دو تن از افراد دخیل فوت و هشت نفر زخمی شدند که توسط عوامل اورژانس شهرستان به بیمارستان اعزام شدند و متأسفانه ستوان دوم «علی شوقی» در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 676441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.