آغاز عملیات ساماندهی فضای سبز بوستان فردوس با ۳ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی ۱۶ هزار متر مربع فضای سبز بوستان فردوس در این منطقه شامل لکه‌گیری چمن، کاشت درختان و درختچه‌های زینتی، واکاری باغچه‌های گل و ایجاد باغچه‌های جدید با سه میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با تاکید بر رعایت اصول کیفی در اجرای طرح‌های فضای سبز اظهار کرد: افزایش سطح کمی و کیفی فضای سبز از مؤلفه‌های مهم در زیباسازی شهر، تقویت حس آرامش و افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان است.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز از یک‌سو موجب بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهرها شده است و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌کند.

مدیر منطقه ۹ اصفهان از ساماندهی ۱۶ هزار متر مربع فضای سبز بوستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: این عملیات شامل لکه‌گیری چمن، کاشت درختان و درختچه‌های زینتی، واکاری باغچه‌های گل و ایجاد باغچه‌های جدید با سه میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در طرح ساماندهی بوستان فردوس در سال گذشته تعمیرات مربوط به بلوک‌فرش‌ها، جداول کناری فضای سبز و سطح پیاده‌راه‌ها با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 676378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.