علاقه «حاج‌قاسم» به سریال‌های خارجی به روایت دخترش

دختر شهید سلیمانی گفت: خانه کاغذی، آخرین سریال خارجی بود که پدرم به اتفاق خانواده آن را نگاه می‌کرد و تماشای آن به خاطر شهادتشان نیمه‌کاره ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سلیمانی که میهمان برنامه اینترنتی «مهلا» بود، درباره علاقه شهید سلیمانی به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها اظهار کرد: پدرم فیلم‌های کمدی را بیشتر می‌پسندیدند و در سریال‌های تلویزیونی ایرانی، پدرم تمایل زیادی به تماشای فیلم‌هایی همچون پاورچین و مرد هزار چهره داشتند و فیلم‌های مهران مدیری را دنبال می‌کردند.

وی افزود: عادت داشتیم سریال‌ها را به صورت خانوادگی ببینیم و پدرم تا قبل از اینکه بخواهند، بروند نماز شبشان را بخوانند، سریال‌های «۲۴» و «بلک لیست» را تماشا می‌کردند.

دختر شهید سلیمانی ادامه داد: «خانه کاغذی» آخرین سریالی بود که با هم دیدیم و بابا آن را هم بسیار دوست داشتند، اما ایشان رفتند و شهادتشان اتفاق افتاد و نتوانستند بقیه‌اش را ببینند.

به گزارش ایمنا، چهارمین فصل برنامه «مهلا» یکی از ویژه‌برنامه‌های اینترنتی محرم امسال بود که با اجرای محمدحسین پویانفر به نمایش درآمد. میهمانان این برنامه از میان چهره‌های شناخته شده انتخاب می‌شدند تا درباره ایام محرم، امام حسین (ع) و عشق و ارادتی که به ایشان دارند، صحبت کنند.

پخش چهارمین فصل مهلا که در سه فصل گذشته خود توانسته بود جایگاه خوبی در بین مخاطبان خود پیدا کند، با حاشیه‌هایی همراه بود.

کد خبر 676360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.