توپ‌های جدید لیگ‌برتر فوتبال به‌دست باشگاه‌ها می‌رسد

یکی از تغییرات فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، توپ‌ مسابقات است که در هفته آینده به تمام تیم‌ها تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توپ‌های مسابقات در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از چند سال بازی با توپ‌های سفید رنگ تغییر کرده است و حالا با ایجاد تغییرات در شکل توپ‌ها برخی موارد تکنیکی نیز در توپ‌ها در نظر گرفته شده و مسابقات لیگ بیست‌وسوم با توپ‌های جدید برگزار می‌شود.

البته تحویل توپ‌های لیگ برتر به باشگاه‌ها دیرهنگام است؛ با اینکه در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر (هجدهم تیرماه) از توپ‌های جدید رونمایی شد، اما از دو روز گذشته (چهارم مردادماه) تحویل توپ‌ها به باشگاه‌ها شروع شده است.

روز چهارشنبه فقط باشگاه پرسپولیس توپ‌های جدید را تحویل گرفته و برخی باشگاه‌ها نیز روز گذشته توپ‌های خود را در اختیار گرفتند. از سوی دیگر قرار است اکثر باشگاه‌های لیگ برتری فردا برای تحویل گرفتن ۳۰ توپ جدید (در ازای پرداخت هزینه آن) به سازمان لیگ مراجعه کنند.

توپ‌های لیگ برتر در شرایطی به تازگی در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته که مسابقات فوتبال داخلی از روز پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه شروع می‌شود و با توجه به تعطیلی تمرینات اکثر تیم‌ها در روز عاشورای حسینی، آن‌ها فقط پنج یا شش روز برای تمرین با توپ‌های جدید زمان دارند.

کد خبر 676312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.