تسلیت شهردار مشهد در پی درگذشت پاکبان مشهدی

شهردار مشهد گفت: امروز خبری متاثرکننده محزونم کرد و آن فقدان پاکبان عزیزی بود که در حین فعالیت در منطقه پنج شهرداری به دلیل خواب‌آلودگی راننده و سرعت بالای خودرو، مصدوم و جراحت برداشته بود و همزمان با ظهر عاشورا به دیار باقی شتافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قلندرشریف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

" پاکبان؛ بان و پاسدار پاکیزگی شهر است؛ تمیزی و زیبایی شهر حق‌الناس است و جامعه شریف و زحمتکش پاکبانان شهر مشهد به خوبی در این وادی گام برمی‌دارند؛ مثال عینی زحمات بی دریغ همکارانم در شب‌ها و روزهای اخیر در مراسم و عزاداری‌هاست که از آن‌ها قدردانم.

از سوی دیگر امروز خبری متاثرکننده محزونم کرد و آن فقدان پاکبان عزیزی بود که در حین فعالیت در منطقه ۵ شهرداری به دلیل خواب‌آلودگی راننده و سرعت بالای خودرو، مصدوم و جراحت برداشته بود و همزمان با ظهر عاشورا به دیار باقی شتافت.

از همشهریان عزیز تمنا دارم در ترددهای شهری به ویژه ساعات ابتدایی شب و اوایل صبح توجه بیشتری به فعالیت این قشر خدوم فیروزه‌ای پوش داشته باشید تا دگربار شاهد و شنوای چنین اخبار تلخی نباشیم؛ به جامعه پاکبانان مشهد و خانواده پاکبان شریف، مرحوم رضا شجاعی عرب‌آباد نیز تسلیت می‌گویم. خانواده شهرداری در این غم با شما شریک هستند. "

تسلیت شهردار مشهد در پی درگذشت پاکبان مشهدی

به گزارش ایمنا، صبح روز چهارشنبه سه نفر از پاکبانان منطقه پنج شهرداری مشهد با خودرویی که راننده آن خواب‌آلود بوده و سرعت بالایی داشته است تصادف می‌کنند که در روزهای اخیر دو پاکبان مصدوم این سانحه با طی مراحل درمان از بیمارستان ترخیص شدند اما پاکبان سوم، مرحوم «رضا شجاعی عرب‌آباد»، با وجود تلاش کادر درمان، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 676294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.