ستاره الجزایری منچسترسیتی به الاهلی عربستان پیوست +فیلم

ریاض محرز وینگر الجزایری چند فصل اخیر تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با قراردادی چهار ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو به الاهلی عربستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریاض محرز وینگر الجزایری تیم فوتبال منچسترسیتی در پنج سال گذشته با امضای قراردادی به‌ارزش ۳۰ میلیون یورو به تیم فوتبال الاهلی عربستان پیوست تا پس از ادوار مندی و روبرتو فیرمینو، سومین ستاره از لیگ‌ برتر انگلیس باشد که در تابستان ۲۰۲۳ به این تیم می‌پیوندد.

طبق اعلام روزنامه معتبر سان، رقمی که الاهلی عربستان بابت خرید محرز به من‌سیتی پرداخته، ۳۰ میلیون پوند است و البته علاوه‌بر این خود بازیکن نیز سالانه ۲۵ میلیون پوند حقوق خالص دریافت خواهد کرد.

محرز که با تیم فوتبال لسترسیتی فاتح لیگ‌برتر انگلیس شده بود، هر پنج فصل حضور خود در منچسترسیتی را با تعداد گل و پاس گل‌های دو رقمی به پایان رساند و حالا این تیم را با ۱۱ جام، ازجمله سه‌گانه تاریخی فصل ۲۳-۲۰۲۲ ترک می‌کند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال الاهلی پس از سقوط تلخ و عجیب در سال ۲۰۲۱ به لیگ دسته‌اول فوتبال عربستان، فصل گذشته با اقتدار به‌عنوان قهرمانی دست یافت تا خیلی‌زود به لیگ‌حرفه‌ای فوتبال عربستان بازگردد و حالا با این خریدهای سرسام‌آور از باشگاه‌های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی به‌دنبال قهرمانی در فصل آینده است.

کد خبر 676283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.