کاروان محرم با ۵ مدال به استقبال روز چهارم رفت

کاروان ایران موسوم به‌نام محرم در روز سوم بازی‌های تابستانی ناشنوایان روسیه، موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین روز از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه، با کسب پنج مدال در رشته جودو، صعود تیم ملی تنیس روی‌میز آقایان به فینال و پیروزی حساس توسط فوتبالیست‌ها برای کاروان ناشنوایان کشورمان پایان یافت‌. در سومین روز از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در اوفای روسیه جودوکاران کشورمان در شش وزن به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند و در پایان صاحب یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم فرید عساکره مدال نقره را به‌دست آورد، مهرداد بداغی در وزن ۶۶ کیلوگرم، علی سلحشور در وزن ۷۳ کیلوگرم، حسین الله‌کریمی در وزن ۹۰ کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن +۱۰۰ کیلوگرم پس از رقابت با حریفان سرسخت و قدر خود از کشورهای روسیه، تاجیکستان، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست یافتند، امیرمحمد دفتری نیز از کسب مدال بازماند.

در تنیس روی‌میز، در بخش آقایان ورزشکاران از ۹ کشور در سه گروه سه‌تیمی با هم رقابت کردند و تیم کشورمان تیم‌های بلاروس و ازبکستان را با نتایج سه بر صفر شکست داد و به عنوان تیم اول از گروه خود به همراه تیم‌های روسیه و عراق عصر فردا برای کسب عنوان قهرمانی مصاف خواهند کرد.

در فوتبال، فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی با گل‌های میلاد محمدی، شاهین فصیحی و ایمان محبی تیم عراق را شکست دادند.

در دوومیدانی نیز یاشار وقار در ۱۱۰ متر مانع با رکورد ۱۷.۲۲ چهارم و در پرتاب نیزه با رکورد ۴۲.۸۵ جایگاه پنجم را به دست آورد، امیرمحمد پاشاپور در پرتاب نیزه با رکورد ۴۹.۷۳ چهارم شد، علی علیزاده هم در ماده ۸۰۰ متر، پس از ثبت رکورد قابل توجه ۱.۵۹ در نیمه نهایی در مرحله فینال با رکورد ۲.۰۰ به مقام هفتم رسید.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مسابقات ورزشکاران کشورمان در تنیس روی‌میز بانوان و آقایان، کاتای تیمی و دوومیدانی در ماده ۲۰۰ متر به مصاف حریفان می‌روند. گفتنی است کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دوومیدانی و تنیس روی‌م یز در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

کد خبر 676277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.