بیانیه باشگاه استقلال مبنی‌ بر بازگشت بازیکنان استقلال به تمرینات

باشگاه استقلال درخصوص بازگشت بازیکنان تیم فوتبال به تمرینات بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران در هفته اخیر به‌علت مشکلات مدیریتی و مالی این باشگاه و همچنین به‌دلیل اعتصاب بازیکنان این تیم تعطیل بود، به‌نظر می‌رسد از امروز بالاخره هواداران استقلال می‌توانند شاهد برپایی تمرینات آبی‌پوشان باشند.

در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه‌ای مبنی‌بر بازگشت بازیکنان به تمرینات صادر کرد که به‌شرح زیر است:

«ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و قبول عزاداری‌های ملت ایران، به اطلاع هواداران فهیم باشگاه استقلال می‌رساند ان‌شالله تمرینات گروهی تیم از امروز دوباره از سر گرفته خواهد شد تا برای اولین بازی فصل در روز جمعه آینده مقابل صنعت‌نفت آبادان آماده باشیم.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد مشکلات بچه‌ها را درک می‌کند و از آن اطلاع دارد. فداکاری و صبوری بازیکنان استقلال قابل تقدیر است. با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه، ان‌شالله تا روز سه‌شنبه هفته آینده بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت می‌شود تا قدری از مشکلات بچه‌ها کاسته شود

همچنین سعی و همت مدیرعامل باشگاه و اعضای محترم هیئت‌مدیره نیز بر این است که در فصل جدید پرداخت‌ها به روز شود. از هواداران عزیز استقلال نیز بابت همراهی و همدلی با مجموعه تیم و باشگاه قدردانی می‌شود.»

کد خبر 676267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.