جهانبخش: دوست دارم در فاینورد بمانم

وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: سرمربی تیم من را می‌خواهد و خودم هم دوست دارم در فاینورد بمانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند که فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ اردیویژه هلند به‌همراه فاینورد به اتمام رساند تا این تیم به سال‌ها قهرمانی آژاکس و تک‌قطبی بودن لیگ‌برتر هلند خاتمه دهد و همچنین عملکرد انفرادی خیلی‌خوبی هم از خود به‌جای گذاشت دو فصل دیگر با روتردامی‌ها قرارداد دارد.

جهانبخش که از باشگاه آ. زد. آلکمار هلند در فوتبال اروپا شناخته شد و در انتقالی رکوردشکن و تاریخی به برایتون انگلیس پیوست نتوانست نمایش درخشان خود را در این تیم و لیگ‌برتر جزیره نیز ادامه دهد و از همین‌رو تصمیم گرفت دوباره به فوتبال هلند بازگردد و باتوجه به اتفاقات خوشایندی که تجربه کرده نمی‌خواهد از جمع فاینوردی‌ها جدا شود.

علیرضا جهانبخش در مصاحبه با یکی از رسانه‌های محلی هلند در خصوص وضعیت خود اظهار کرد: من همیشه یاد گرفته‌ام تا جایی که ممکن است سخت کار کنم و به راه خود ادامه دهم. واقعاً برایم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند. نظر تنها کسی که برای من مهم است مربی است؛ او من را می‌خواهد و البته خودم هم دوست دارم در فاینورد بمانم.

وی همچنین در ادامه افزود: من اینجا بسیار خوشحالم، همه می‌دانند فاینورد چه باشگاه بزرگی است؛ هیچکس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما تا آن زمان من فقط به تلاش خود ادامه می‌دهم.

کد خبر 676264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.