مهاجم اسبق پرسپولیس به نخستین ایرانی شاغل در لیگ بحرین تبدیل شد

امیر روستایی مهاجم جوان اسبق پرسپولیس که فصل گذشته در الشحانیه قطر درخشید، به تیم ستره در لیگ بحرین پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه الوطن بحرین در خبری نوشت که باشگاه سترة این کشور با امیر روستایی به توافق رسیده و این مهاجم ایرانی قرار است در فصل جدید برای این تیم به میدان برود. الوطن در این خبر و به نقل از منابع خود نوشته است طبق اطلاعاتی که از باشگاه سترة به دست آمده، این باشگاه و امیر روستایی پس از مذاکرات جدی، بر سر متن قرارداد به توافق نهایی رسیده اند و امیر روستایی از فصل بعد برای این تیم به میدان می‌رود.

این روزنامه اضافه کرده که پیش بینی می‌شود امیر روستایی طی چند روز آینده وارد بحرین شود تا به تیمی ملحق شود که از اوایل مرداد ماه با سرمربیگری عبدالعزیز عبده، مرحله آماده سازی برای فصل جدید را آغاز می‌کند. الوطن اضافه کرده است که روستایی ۲۵ ساله اولین بازیکن ایرانی در لیگ برتر بحرین موسوم به ناصر بن‌حمد خواهد بود. این روزنامه در توصیف روستایی نوشته است که وی یکی از بازیکنان ایرانی است که دارای قابلیت‌های بالایی در سطح خط حمله و همچنین دارای قابلیت گلزنی است.

این بازیکن فصل گذشته عضو باشگاه الشحانیه بود و کمک زیادی به صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام امیر قطر کرد که برای اولین‌بار این تیم در رقابت‌های جام حذفی، به این مرحله رسید. لازم به‌ذکر است که تیم سترة مقصد جدید امیر روستایی فصل قبل در رده پنجم از جدول دوازده تیمی لیگ برتر بحرین قرار گرفت و در فصل پیش‌رو امیدوار است بتواند رتبه به‌مراتب بهتری کسب کند.

کد خبر 676260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.