بازدید ۴۵ گردشگر خارجی از آیین مذهبی آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل از بازدید ۴۵ گردشگر و میهمان ویژه از ۲۰ کشور دنیا و بازدید از آیین، مراسم و اماکن مذهبی شهر آران و بیدگل خبر داد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از میزبانیِ ۴۵ گردشگر و میهمان ویژه از ۲۰ کشور دنیا و بازدید از آئین، مراسم و اماکن مذهبی شهر آران و بیدگل خبر داد و اظهار کرد: در روز تاسوعای حسینی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) میزبان ۴۵ میهمان ویژه از ۲۰ کشور دنیا بود.

وی افزود: با همت و همکاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) و شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل گردشگران مذهبی از ۲۰ کشور دنیا از آئین، مراسم و اماکن مذهبی بازدید کردند.

شهردار آران و بیدگل ادامه داد: این بازدید در روز تاسوعای حسینی از پابوسی اولین مهاجر علوی آغاز شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

صانعی تصریح کرد: سفیران مذهبی مرکز پژوهشی جامعه المصطفی قم از همایش العطش، مسجد جامع قاضی، مسجد ملاعلی، خانه تاریخی حاج عبدالله خان اکرمیان، محور تاریخی گردشگری حاج امین، مسجد تاریخی بازار، محل پخت و پخش غذای نذری ظهر روز تاسوعا در منزل داروغه و اجتماع عظیم عصر روز تاسوعای حسینی در نجف ایران بازدید کردند.

وی افزود: ️در این بازدید سفیرانی از ملیت‌های آرژانتین، فیلیپین، غنا، آذربایجان، بورکینافاسو، نیجریه، سنگال، هند، ماداگاسکار، کنیا، ساحل عاج، اوگاندا، رواندا، گینه کوناکری، گینه بیسائو، پاکستان، کامرون، کنگو، مالاوی و لبنان حضور داشتند.

کد خبر 676200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.