عملکرد عالی تنیسورهای ایران در مسابقات دیویس‌کاپ

تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس‌کاپ در برابر تیم‌های ویتنام و عربستان، حالا در آستانه صعود به گروه دوم جهانی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی تنیس ایران در دومین روز از مسابقات دیویس‌کاپ سریلانکا در شهر کلمبو به مصاف عربستان یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی گروه خود رفت که این دیدار در نهایت با برتری تنیسورهای کشورمان همراه بود.

در ادامه این رقابت‎‌ها، دیدار ناتمام روز گذشته بین تیم‌های ملی تنیس ایران و ویتنام نیز امروز پیگیری شد که در این بازی تنیسورهای کشورمان موفق به پیروزی شدند تا با دو برد برابر تیم‌های مدعی این گروه، گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی بردارند.

تنیسورهای کشورمان فردا در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف سریلانکا میزبان می‌روند تا با برد برابر سریلانکا صعود خود را به گروه دوم جهانی قطعی کنند.

حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها هستند و محمدرضا توکلی و فرشاد صفتی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند. همچنین محرم خدایی، امید سوری و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، دکتر توکلی به عنوان فیزیوتراپ و فرید یزدان یار به عنوان بدنساز ملی‌پوشان کشورمان را آماده حضور در این رویداد کرده‌اند.

همچنین داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ایران نیز در آغاز این مسابقات در سریلانکا حضور یافت تا از نزدیک روند تیم ملی تنیس ایران را پیگیری کند. وی امروز در دیدار با مسئولان ورزش سریلانکا راهکارهای توسعه و تعامل تنیس دو کشور را نیز بررسی کرد.

کد خبر 676191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.