مکتب امام حسین(ع) جوانان را برای یاری حضرت حجت(عج) آماده می‌کند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: اگر رهبر معظم انقلاب بیان کردند که این دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج خود می‌رسانند، جایی جز دستگاه امام حسین (ع) نوجوانان را برای این امر پرورش نمی‌دهد، این مکتب یاران حضرت حجت (عج) را آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محسن کریمی امروز _پنجشنبه پنجم مردادماه_ در مراسم قافله ظهر تاسوعا با بیان اینکه امروز، روز امید و ایمان است، اظهار کرد: در روایات بیان شده که سوره عصر مربوط به مردم دوران آخرالزمان است و تمام مردم به جز کسانی که ایمان دارند، دچار خسران می‌شوند و در این راستا شاهدیم که حضرت ابوالفضل (ع)، نسبت به این راه ایمان و باور داشتند.

وی افزود: زمانی که ایمان در زندگی ما قرار بگیرد، اعمال صالح از ما سر خواهد زد و در زندگی قمر بنی‌هاشم (ع) نیز شاهد این امر هستیم، زیرا مطیع خداوند بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امام (ره) بیان می‌کنند برای حسین (ع) هیاهو کنید و عالم را به‌هم بریزید، خاطرنشان کرد: زمانی که ایمان در وجود حضرت ابوالفضل (ع) تبلور پیدا می‌کند، تواضع پیدا می‌کنند و در ادامه دست همه را خواهند گرفت.

وی گفت: دشمنان در این یک‌سال برنامه‌ریزی‌های زیادی کردند تا فرزندان ما را از مکتب اهل بیت دور کنند، اما شاهدیم که بیشتر جمعیت هیئات را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

کریمی تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب بیان کردند که این دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج خود می‌رسانند، جایی جز دستگاه امام حسین (ع) نوجوانان را برای این امر پرورش نمی‌دهد، این مکتب یاران حضرت حجت (عج) را آماده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه در مسیر حق جلوتر می‌رویم، ابتلاء و امتحانات سخت‌تر و دقیق‌تر می‌شود، اما باید همدیگر را به صبر دعوت کنید، اظهار کرد: دشمن درحال کار کردن بر ایمان و امید ما است و قصد دارد تفکر فرزندان ما را تسخیر کند، اما ما در مقابل این تلاش باید داستان امثال حسن تهرانی‌مقدم را برای فرزندان‌مان تعریف کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اینکه یک ماه قبل موشک هایپرسونیک را توانستیم آزمایش کنیم، به ایمان و امید حسن تهرانی‌مقدم‌ها بازمی‌گردد و امروز این علم بر دوش جوانان است.

وی با تاکید بر بر اینکه روضه حضرت ابوالفضل (ع) روضه رشادت است، گفت: امروز اگر برای امام حسین (ع) سینه می‌زنیم، سینه غم نیست بلکه سینه حماسی است و در این مسیر نگاه جای جای جهان به ما است.

کد خبر 676130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.