۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
محل دپوی ۵ تن آرد دولتی لو رفت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از کشف ۱۰۴ کیسه ۵۰ کیلویی آرد دولتی که در یک منزل مسکونی دپو شده بود تا به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد به فروش برسد خبر داد.

سرهنگ محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود مطلع شدند متصدی یک واحد صنفی نانوایی اقدام به احتکار و عرضه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد می‌کند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام تحقیقات تخصصی، یک باب منزل مسکونی در شهر اصفهان که آردهای دولتی در آن دپو شده بودند را شناسایی کردند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی، این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۱۰۴ کیسه آرد ۵۰ کیلویی یارانه‌ای به وزن پنج تُن و ۲۰۰ کیلو که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۰ میلیون ریال بود، کشف شد.

وی از توقیف آردها و پلمب منزل مذکور به دستور مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 676118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.