کشف لوازم آشپزخانه ۴۰ میلیاردی قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای ایرانی و خارجی در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات علمی و تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع، اکیپ گشت خودرویی این پلیس به محل اعزام و در این عملیات مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه و سایر لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با استناد به ماده شش مکرر دوی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به علت ثبت نشدن کالاهای مکشوفه در سامانه جامع انبارها، قاچاق بودن آن‌ها محرز شد و در نهایت تمام کالاها در محل توقیف و انبار موصوف پلمب و پرونده تحت رسیدگی است.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار از فعالیت قاچاقچیان کالا را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با این افراد صورت گیرد.

کد خبر 676116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.