حضرت ابوالفضل(ع) بالاترین مصداق اطاعت و استقامت بودند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پرسش، اطاعت و استقامت سه اقدام اصلی است که باید حین گام برداشتن در مسیر قرآن انجام دهیم و حضرت ابوالفضل(ع) بالاترین مصداق در این امور هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شب گذشته _چهارشنبه چهارم مردادماه_ در مراسم شب تاسوعای هیئت انصارالمهدی (عج) با اشاره به آیه ۳۶ سوره نحل اظهار کرد: در عصر نبوت ۱۲۴ هزار پیامبر داشتیم که مأموریت آن‌ها تربیت مردم بوده، اما تربیت امری اختیاری است و در طول این سال‌ها تمام مردم تربیت نشده‌اند.

وی افزود: هیچ زمانی به اندازه امروز در مکتب و مدرسه توحید، تربیت و نام امام حسین (ع) و امام زمان (عج) جهانی نشده، اما در این شرایط شیاطین آرام نمی‌نشینند و برای مقابله با آن تلاش‌های فراوانی می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فتح قله تمام سختی‌ها در عالم ظهور حضرت مهدی (عج) است، گفت: دشمن متوجه شده که جبهه اسلام تا چه حد موفق شده و مصداق این امر تربیت مدافع ولایت و وطن و حرم توسط جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیری که در آن هستیم پیشروی کنیم، اضافه کرد: امیدواری، مصداق این پیشروی است. پرسش، اطاعت و استقامت سه اقدام اصلی است که باید حین گام برداشتن در مسیر قرآن انجام دهیم و حضرت ابوالفضل (ع) بالاترین مصداق در این سه مؤلفه هستند.

کد خبر 676094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.