هواداران ذوب‌آهن امیدوار به درخشش مهاجم گاندوها در لیگ جدید

سعید باقرپسند مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از یک‌سال، هفته گذشته بیشتر از یک‌ساعت فرصت بازی پیدا کرد تا آمادگی‌اش را برای ثبت عملکرد مناسب به محمد ربیعی نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین اردوی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیش از شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور هفته گذشته در تهران به پایان رسید و گاندوها هم‌اکنون در اصفهان حضور دارند تا برای جدال با ملوان بندرانزلی در هفته اول آماده شوند. دیداری که در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار خواهد شد.

یکی از نکات جالب‌توجه اردوی ذوبی‌ها در تهران، بازگشت رسمی مهاجم گلزن این تیم به درون زمین بود؛ سعید باقرپسند که یک‌سال به‌علت پارگی رباط‌صلیبی از فوتبال حرفه‌ای دور بود پس از برطرف‌شدن مشکلاتی که میان وی با مدیریت قبلی و کادرفنی جدید به‌وجود آمده بود این تیم را در اردوی اراک و تهران همراهی کرد.

سعید باقرپسند ممکن بود جمع سبزپوشان را به‌علت همان مصدومیت سنگین ترک کند اما با نشان دادن آمادگی خود، فرصت بازی‌کردن در بازی‌های تدارکاتی را نیز پیدا کرد و علاوه‌بر بازی مقابل آلومینیوم، در برابر مس کرمان توانست ۶۰ دقیقه در زمین بازی کند که این می‌تواند برای هواداران ذوب‌آهن خوشایند باشد. مهاجم ذوبی‌ها این روزها مصمم است تا به میادین بازگردد و همان نمایش درخشان خود در نیم‌فصل دوم لیگ ۲۱ را برای این تیم مقابل رقبا ارائه کند.

البته ذوب‌آهن مجید علیاری را نیز در اختیار دارد که او هم پس از پارگی رباط‌صلیبی و عمل‌جراحی زانو بیشتر از یک‌سال خانه‌نشین بود و اگر عملکرد این دو مهاجم تا پیش از مصدومیت‌شان را در نظر نگیریم که قطعاً بایکدیگر متفاوت بود، حداقل از حیث مصدومیت، مدت دوری از میادین و آمادگی در یک‌سطح هستند که این می‌تواند برای هردوی آن‌ها انگیزه بالایی به‌وجود بیاورد تا برای قرار گرفتن در جمع ۱۱ نفر اصلی هر بازی تلاش کنند.

کد خبر 676090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.