انجام ۲۹۶ مورد عملیات آتش‌نشانی از ابتدای سال تاکنون / ۳۴ نفر از حریق و حادثه نجات یافتند

شهردار آران و بیدگل گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۲۹۶ مورد عملیات آتش‌نشانی در شهر آران و بیدگل انجام شده است.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۲۹۶ مورد عملیات آتش‌نشانی در شهر آران‌وبیدگل انجام شده است که ۸۰ مورد آن مربوط به حریق و ۲۱۶ مورد حوادث را شامل می‌شود.

وی افزود: در چهار ماه ابتدایی امسال تعداد ۳۴ نفر نجات‌یافته از حریق و حوادث در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران‌وبیدگل به ثبت رسیده است.

شهردار آران‌وبیدگل ادامه داد: در سال جاری با توجه به تأکید شهرداری آران‌وبیدگل، سازمان آتش‌نشانی بر آموزش شهروندی تمرکز کرد تا جایی که ۶۳۰ نفر از شهروندان آران‌وبیدگل طی بیش از دوهزار ساعت آموزش‌های آتش‌نشانی را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال برای ارتقای آموزش پرسنل ۱۱ نفر از آتش‌نشانان جهت آموزش سطح یک و شش نفر جهت آموزش سطح دو آتش‌نشانی به مرکز استان اصفهان اعزام شدند.

صانعی گفت: خرید و تجهیز یک دستگاه خودروی سبک با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال، بازسازی یک دستگاه خودرو اطفائیه بادسان با اعتبار دو میلیارد ریال، خرید بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات انفرادی پرسنل و تجهیز آشیانه ایستگاه شماره دو به درب‌های اتوماتیک با اعتبار سه میلیارد ریال از اقدامات دیگر این سازمان در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی تصریح کرد: وظیفه آتش‌نشانان آران‌وبیدگل آمادگی برای مقابله با هرگونه حریق و حادثه است که ممکن است در شهر رخ دهد، اما از خداوند منان صحت و سلامتی تمام شهروندان را مسئلت داریم و امید است هیچ شهروندی در هیچ نقطه از سرزمین ایران اسلامی نیاز به کمک آتش‌نشانان نداشته باشند.

شهردار آران‌وبیدگل افزود: با توجه به اینکه حادثه در کمین است از شهروندان و مسئولان درخواست داریم در مراکز دولتی، خصوصی و عمومی همکاری‌های لازم را با کارشناسان ایمنی سازمان داشته باشند، هر تذکر ایمنی به معنای نجات جان یک انسان خواهد بود.

کد خبر 676088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.