محدویت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در خرم‌آباد+ جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان، محدویت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در خرم‌آباد را اعلام کرد.

سرهنگ کریم فاخری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محدویت‌های ترافیکی ورود خودرو به محل‌های اعلام شده برای عزاداری در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و نیروهای پلیس راهور به جهت ایجاد امنیت عزاداران حسینی (ع) اجازه تردد در این مسیرها به کلیه وسایل نقلیه را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه در روز عاشورا از شش صبح کلیه محدویت‌ها در سطح معابر شهری خرم‌آباد برقرار است، افزود: خیابان انقلاب از شمال به جنوب و جنوب به شمال تا چهارراه بیمارستان مسدود است و تردد خودرویی در این خیابان‌ها امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان، خاطرنشان کرد: خیابان علوی، میدان امام خمینی (ره)، خیابان‌های منتهی به میدان امام خمینی (ره) محدود و رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین خیابان‌های ساحلی استفاده کنند.

وی با اشاره به برپایی نماز جمعه عاشورایی در روز عاشورا، تاکید کرد: برخلاف سال‌های گذشته که نماز جمعه عاشورا در سطح معابر برگزار می‌شد امسال در داخل مصلی برگزار می‌شود و تا پایان نماز جمعه، خیابان جنب شورا و خیابان روبروی مصلی با محدودیت‌های ترافیکی مواجه است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به صورت پیاده به سمت مصلی برای نماز جمعه حرکت می‌کنند از همشهریان درخواست داریم از پارک خودروها در مقابل مصلی خودداری و همکاری لازم را با نیروهای راهور داشته باشند.

کد خبر 676054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.