اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در گذرگاه مرزی «ریمدان» آماده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود ایرانمنش امروز _ چهارشنبه چهارم مردادماه _ در کمیته اربعین شهرداری کرمان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) گفت: خدمت رسانی در مرز «ریمدان» که امکانات و زیرساخت ندارد، سخت و خاص است؛ امیدوارم بتوانیم خدمات خوبی به زائران پاکستانی که از این مرز وارد کشور می‌شوند، ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از همکاران شهرداری برای حضور در این مرز و خدمت‌رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و استقبال در سطح مدیران، همکاران کارمند و کارگر و نیروهای مردمی بسیار خوب است، افزود: بهترین و خوش‌رنگ‌ترین مدالی که به افراد خادم داده می‌شود، مدال خدمت به امام حسین (ع) است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: از آنجا که عده‌ای از مردم نذر دارند و یا علاقه‌مندند خادم‌یار امام حسین (ع) شوند، فراخوانی از سوی شهرداری کرمان برای اعزام نیروهای مردمی ارائه می‌شود تا داوطلبان به موکب شهرداری در این گذرگاه اعزام شوند.

ایرانمنش با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی در گذرگاه مرزی «ریمدان»، از نصب ابر پرچم «یالثارات‌الحسین» ۱۸ متری با نشان شهرداری کرمان برای معرفی و نمایش حضور شیعیان در آن منطقه خبر داد و تصریح کرد: با رئیس حوزه‌های علمیه پاکستان صحبت کردیم تا مُبَلغ اردوزبان به موکب شهرداری کرمان در مرز ریمدان اعزام کنند.

وی با اشاره به اعزام ماشین‌آلات و سایر تجهیزات و امکانات به گذرگاه «ریمدان»، از انتقال ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی به این منطقه خبر داد و گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که خللی در امور عمرانی و فنی شهر وارد نشود.

به گزارش ایمنا، در کمیته اربعین شهرداری کرمان، معاون خدمات‌شهری، به عنوان جانشین شهردار در ستاد اربعین و رئیس کارگروه خدمات‌شهری گذرگاه مرزی «ریمدان» معرفی شد.

کد خبر 676030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.